social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/9/21

13:17:0

239

استانداری و استاندارد بر مدار هم‌افزایی

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از اداره کل استاندارد

جناب آقای چمندی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و هیات همراه از اداره کل استاندارد خراسان رضوی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خراسان رضوی، در این بازدید که با همراهی جناب آقای رمضانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، جناب آقای توانا مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال و جناب آقای حقیقی مدیرکل بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی برنامه ریزی شده بود در تاریخ نوزدهم آذر ماه برگزار شد.
اهم برنامه‌های جناب آقای چمندی در این دیدار، بررسی و آشنایی با وضعیت موجود استاندارد استان، بررسی وضعیت آزمایشگاه‌ها و شناسایی راهکارها برای غلبه بر موانع موجود بود.

سیدمحمد سجادی عطار، مدیرکل استاندارد استان خراسان، پس از تشریح وظایف و قوانین حاکمیتی استاندارد، اقدامات موثر انجام شده در حوزه نظارت بر تولید و ارائه کالا و خدمات را برای معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بازگو کرد.
در ادامه این برنامه آقای چمندی از آزمایشگاه‌های تخصصی اداره کل استاندارد بازدید کردند و با توجه به ظرفیت‌های بسیار قوی موجود، قول به پیگیری استفاده حداکثری از ظرفیت غیرفعال و مساعدت در موضوعات نیروی انسانی و بودجه‌ای مطلوب دادند.

تصاویر