social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/11/21

13:52:1

124

تاکید بر حضور پرشور و انقلابی در پای صندوق‌های رای

پیام مدیرکل، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، سید محمدسجادی عطار، مدیرکل استاندارد خراسان رضوی پیامی را منتشر کرد. متن این پیام بدین شرح است:


بسمه تعالی
انقلاب اسلامی که بزرگ‌ترین تحول و تغییر قدرت در طول تاریخ ما بود، و اساس سلطنت و حکومت فردی را به حکومت مردمی تبدیل کرد، با نیروی مردم انجام گرفت.
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله)
انقلاب شکوهمند اسلامی که دیروز همچون نهالی نورس بود، امروز و پس از چهل و پنج سال تعالی به درختی تنومند تبدیل شده است که سایۀ امنیت و اقتدار آن مایۀ آسودگی خاطر آحاد ملت شریف ایران است. بی‌شک این شجرۀ طیبه، بالنده نمی‌شد مگر به برکت خون شهدا و همت بلند تمام تلاشگران سربلندی و آبادی ایران اسلامی، و عمر آن به درازا نخواهد انجامید مگر به ادامۀ مسیر حماسه‌ای که چهل و پنج سال پیش با ایثار و فداکاری شهیدان رقم خورد؛ و امروز بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی مردم عزیزمان در پای صندوق‌های رای، دوباره مهر تایید خواهد گرفت. 
با سرلوحه قرار دادن این رهنمود مقام عظمای ولایت که انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین تحول تاریخ می‌دانند و نظر به رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ما نیز خود را پیرو و رهروی همین مسیر می‌دانیم و برای هرچه بیشتر شکوفا شدن درخت انقلاب، از هیچ تلاشی برای دستیابی به اهداف والای بنیانگذار و باغبان روشن‌ضمیر نهال انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) فروگذار نخواهیم کرد؛ تا سال‌های سال، فرزندان ما نیز از شیرینی ثمرۀ این انقلاب عزیز بهره‌مند شوند. 
ضمن عرض تبریک ویژه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تقارن آن با اعیاد فرخنده رجب و شعبان و ایام حماسه‌سازی در انتخابات پیش رو را به فال نیک گرفته، سربلندی و توفیق روزافزون ایران اسلامی را از درگاه الهی مسالت داریم. 
سیدمحمد سجادی عطار
مدیرکل استاندارد خراسان رضوی