social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1403/2/17

13:47:1

210

گام بلند استاندارد خراسان رضوی در اجرای طرح سفیر استاندارد

رویداد معارفه و تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد استان

رویداد معارفه و تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد استان در محل اداره کل استاندارد خراسان رضوی برگزار شد.
این رویداد که به همت اداره کل استاندارد و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد، میزبان مسئولین اداره کل استاندارد، اداره کل آموزش و پرورش، اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد، برگزیدگان و مدعوین طرح سفیران استاندارد سراسر استان و خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.
در بخش آغازین این نشست، مفاهیم اولیه استاندارد و کیفیت، و فرهنگ استاندارد برای دانش آموزان حاضر در سالن محل همایش تشریح شد.
سپس، سید محمد سجادی عطار، مدیرکل استاندارد و سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری، با دعوت از نوه شهید رجب محمدزاده، به صورت نمادین اولین کارت سفیر استاندارد را به ایشان اهدا کردند.
در ادامه این مراسم و پس از رونمایی از سامانه‌های سفیران استاندارد در پایگاه اینترنتی اداره کل استاندارد و نورینو (اداره کل آموزش و پرورش) دانش آموزان حاضر، با ادای سوگند، رسما فعالیت خود را به عنوان سفیر استاندارد جشن گرفتند.
در پایان رویداد معارفه و تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد استان مدیران و مسئولین با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند و سفیران استاندارد نیز، به بازدید از بخش‌های مختلف و آزمایشگاه‌های اداره کل پرداختند.

 

تصاویر