social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1402/12/1

08:59:5

100

روز دوم طرح ویژه نظارت و ارزیابی در استان خراسان رضوی

بازدید از هشت واحد تولیدی

در دومین روز از اجرای طرح ویژه نظارت و ارزیابی در استان خراسان رضوی از هشت واحد تولیدی بازدید به عمل آمد.

بازدید شرکت آویژه فام 🔺در این بازدید سرکار خانم بدیعی کارشناس اداره اجرای استاندارد، و سرکار خانم جوادی از سازمان ملی استاندارد حضور داشتند. 🔺بررسی و ممیزی خط تولید، انبار، مواد اولیه، آزمایشگاه و سایر بخش‌های واحد از جمله برنامه‌های این بازدید بود.


بازدید عصرگاهی از شرکت چین چین:
در این بازدید جناب آقای هراتی کارشناس اداره اجرای استاندارد و خانم‌ها معمارزاده و دوستی، هیات اعزامی از سازمان ملی استاندارد حضور داشتند. بررسی و ممیزی خط تولید، مواد اولیه و سایر بخش‌ از جمله برنامه‌های این بازدید بود.


بازدید شرکت حباب کف:
در این بازدید سرکار خانم بدیعی کارشناس اداره اجرای استاندارد، و سرکار خانم جوادی از سازمان ملی استاندارد حضور داشتند. بررسی و ممیزی خط تولید، انبار، مواد اولیه، آزمایشگاه و سایر بخش‌های واحد از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

بازدید از آسانسورهای بیمارستان مهرگان:
در این بازدید سرکار خانم سیدی مطلق کارشناس اداره اجرای استاندارد و مهندس منفرد از سازمان ملی استاندارد حضور داشتند. بررسی و نظارت بر روند اصلاح آسانسورهای بیمارستان مهرگان از جمله برنامه‌های این بازدید بود.


بازدید شرکت پاک فام جم:
در این بازدید سرکار خانم بدیعی کارشناس اداره اجرای استاندارد، و سرکار خانم جوادی از سازمان ملی استاندارد حضور داشتند. در این برنامه از آزمایشگاه، خط تولید، مواد اولیه و محصولات تولیدی بازدید شد و مدیر کنترل کیفی نیز توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد


بازدید شرکت پارسا یاران:
در این بازدید جناب آقای عرفانی کارشناس اداره اجرای استاندارد، و مهندس منفردی از هیات ارزیاب سازمان ملی استاندارد حضور داشتند.


بازدید شرکت رادفرمان:
در این بازدید جناب آقای عرفانی کارشناس اداره اجرای استاندارد و مهندس منفردی از هیات ارزیاب سازمان ملی استاندارد حضور داشتند.

بازدید شرکت رینگ سازی مشهد:
در این بازدید جناب آقای عرفانی کارشناس اداره اجرای استاندارد و مهندس منفردی از هیات ارزیاب سازمان ملی استاندارد حضور داشتند.

بازدید از واحد تولیدی سفیر سلامت رضوان:
در این بازدید سرکار خانم دکتر پیراوی ونک و سرکار خانم مهندس کامران از سازمان ملی استاندارد ایران، جناب آقای دکتر موسوی کارشناس اداره اجرای استاندارد و دکتر مهربان معاون آموزش استاندارد حضور داشتند.

تصاویر