social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

پنجشنبه1402/8/11

12:53:1

199

دیدار سلیمان‌پور و سجادی عطار

بازدید مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از اداره کل استاندارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خراسان‌رضوی، سلیمان‌پور، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از ادارۀ کل استاندارد خراسان‌رضوی بازدید کرد.
این بازدید در راستای آشنایی بیشتر معاونت اقتصادی استانداری، با شرایط، امکانات، ماموریت‌ها و وظایف سازمانی ادارۀ کل استاندارد خراسان رضوی انجام شد.
سلیمان‌پور ضمن بازدید از آزمایشگاه‌های تخصصی ادارۀ کل استاندارد، از جمله آزمایشگاه غذایی، شیمی، تجهیزات حساس، نساجی و میکروبیولوژی، در جلسه‌ای با مسئولین اداره کل استاندارد خراسان رضوی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
در این جلسه، سجادی عطار، مدیرکل استاندارد، به همرامی معاونین خود، ابتدا به تشریح ماموریت‌ها و وظایف سازمانی ادارۀ کل استاندارد پرداخت و در ادامه مسائل مربوط به نیروی انسانی و اعتبارات اداره مطرح شد.
پس از انجام گفت و گوهای جامع، مقرر شد تا شورایعالی استاندارد استان، به ریاست سردار نظری، استاندار محترم و حضور دستگاه‌های ذیربط در اسرع وقت تشکیل شود. همچنین با قول مساعد سلیمان‌پور، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، رسیدگی به نیازها و مسائل ادارۀ کل در راس توجهات مسئولین مربوطه قرار گرفت.

تصاویر